Vissa ska inte ha hund

Nu har vi ätit pizza, godis och chips. Druckit cola och tittat på Baksmällan. Gissa status på paret på Kaptensgatan idag. Men jag har även gjort fem timmar hemtenta idag. 

Hur som helst så bär det av till hemtrakterna i norr imorgon. Om nån är där fortfarande och vill hänga med till Lager (igen) en kortis på eftermiddagen, så säg till. Det blir en kortvisit, åker hit igen på fredag eftermiddag. Men nu mina damer och herrar ska jag ta och skrika åt en idiot till hundägare utanför fönstret att hålla tyst. Man kanske helt enkelt inte ska släppa lös en hund som springer iväg mitt i natten - så att man måste ropa på den med gäll röst och samtidigt väcka hela grannskapet. Efter den bedriften ska jag krypa ner i sängen och sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0