Uppdatering av mig

Ensam och övergiven av kärleken begav jag mig till Borlänge med två bröder, varav den ena trodde att "äta regelbundet" betydde att äta hela tiden (vilket jag tyckte var roligt), och en flickvän. Till en broder alltså. En trevlig tripp bestående av endast fönstershopping. Förutom två kokböcker som kommer göra susen när jag ska börja mitt nyttiga liv i Linköping. Hela sommaren har det gått käpprätt utför. Så jag har nu lagt ner och försöker proppa i mig så mycket skit så jag lessnar på det.

Jobb imorn. Ledig i flera dagar har jag varit nu och blitt förslappad så det känns riktigt jobbigt nästan. Men jag ska sluta gnälla över det där jobbandet och istället klaga på att jag är själv i härbret och att det är makalöst mörkt ute. OCh i mörkret bor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0