So busy

Jag har nu gjort det oförlåtbara och tagit med mig datorn in på toaletten. Ja, vad gör man inte när man har så mycket att göra och så lite tid. Typ. För idag blir det fullt upp. Kursansvarige har valt att lägga en hemtenta såhär efter en veckas studier. Och som om det inte vore nog har hon även lagt den mitt under München hoben-dygnet. Det innebär att vi har idag på oss att göra den. Sen kommer mamma och bröder på besök på fredag och jag åker hem till Dalarna imorgon för att besöka begravning - så vi måste städa idag också. Sen måste jag även sy upp mina jeans och laga skäggs overall (som han spräckte grenen på när han skulle sitta på pakethållaren och cykla, smart idé) så länge jag får ha symaskinen på besök. Sen har vi mat och sånt där vanligt också. Därför sitter jag nu här på toan och tycker att det känns lite skumt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0