Sista dagen

Sista dagen på sommarlovet i Dalarna. En sammanfattning kan vara på sin plats. 

Jobb
Skägg
Regn

Det är nog endå mest så det har varit. Jag, Linda och Maja var ute på biltur igår och konsaterade att vi inte var besvikna på sommaren, men endå lite kanske. Det har inte blivit så mycket gjort (med detta sagt menar jag inte att jag skulle vara besviken på herrn, nej det har varit underbart att ha dig här!). Men för att förgylla minnet ändå kan vi ju dra upp godbitarna:

Kräftskiva
Tranås
Midsommar
Den varma veckan vid vattnet
Häng på stenarna i brakdal med främst Joanna
Skägg
Och alla kompisar man ändå fått träffa!

Och med detta sagt - lite bilder...


Jag älskar Dalarna, men nu ska det bli skönt att åka tillbaka till sitt - och pojkvännens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0