Jag tar tillbaka det

Skrev förra inlägget och ångrade mig nästan genast. Vad slarvigt jag skriver. Jag tror inte jag får klaga på att telefonen stavar fel när jag själv för det hela tiden, den är ju bara en maskin. Jag ska vara en intelligent levande varelse kallad människa. Jag ska även ha varit förmögen att skriva och stava i ca 18-19 år, telefonen min är ju bara ynka två år gammal.

För vem är egentligen Harre Potter? Hur många minutrar är tion? Salllad måste vara nåt man äter i Finland. Makalööst. Sen tycker jag bestämt att man ska bete sig vönligt - det måste vara bra! Och till sist verkar jag bo i Likpg, måste vara ungefär som att skriva AktieB istället för AB. 

Vad brukar ni göra när ni jobbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0