Idag firar vi

Idag firar vi att jag imorgon kommer få den största löneutbetalningen jag nånsin fått. Till och med Mini var förvånad. Så vi har varit på stan och shoppat, inte jag dock utan bara den skäggige. Efter det intog vi den berömda NH-burgaren (och JA, den är fortfarande någonting ni måste pröva mina vänner) för att sedan vandra vidare till romantisk komedi på bio. Jag bestämde filmen, om ni inte hade listat ut det. Men det var jag värd efter att ha sprungit och visat karln vilka tröjor han skulle köpa under säkert en timme, en och en halv max. The proposal var filmen i alla fall, mysig sak - med en sjukt gullig hund inkluderad. En underbart bra kväll. Imorn kommer pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0