Sitta still

Ja, då sitter man äntligen lite framför datorn. Planen är att idag ta det lugnt för första gången sen jag klev av tåget på Leksands station torsdag kväll. Solen skiner, eller sken i alla fall. Nu är det en liten molnhinna ivägen. Men det stoppar inte mig, jag ska sitta på balkongen och läsa.

Har än så länge haft mycket roligt här hemma i alla fall. Fredagens sälentrip till exempel var underbar med vackert väder och mycket blöt snö - som resulterade i mycket blöta fötter. Det enda smolket i bägaren (det är så det heter va?) är bristen på Skägg här i skogarna. Såklart saknas försäkringskassans hetaste handläggare och Kinatanten också, men ni är ju inte dem som skulle hålla mig varm om nätterna... 

Ajdå, ser nu att reprisen på Robinsson börjar nu, och jag som skulle ut i solen. Delimman. 

Igår skulle damerna ut på lyckliga huset, förfesten såg ut såhär. Nu är vi på landet.




Kommentarer
Postat av: Joanna

men hallå... det blir ju väldigt fel det här. sara skriver att det var förfest hos mig och du lägger ut en bild om att det var så här det såg ut. inte helt snällt...

2009-04-12 @ 17:52:27
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hejja Maja, o skön inredning Göran fixat till i lyan!! =) BTW så kan jag visst hålla dig varm om natten =P

2009-04-13 @ 04:04:23
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0