Off we go

Nu bär det av mot gryts skärgård för helgen. Ryktet säger att det har opererats upp nån slags antenn på gården för att förbättra internetmottagning, men jag är tveksam på att det är nåt jag tänker ge mig in på. Nä, jag tar med mig kalkyleringsböckerna istället så hag jag å göra.

Med tanke på att det är valborg vill jag också skicka ett litet etiskt meddelande här till er. Kanske inte lika mycket för att det är valborg och det nog finns en del att diskutera i ämnet som för att det faktiskt är en sjukt rolig reklam. " Gå ner du är alkoholpåverkad" "Jo, ja - det är jag ju faktiskt".



Nä, så går det nog inte riktigt till va?!?

So lång mina kära i vårsolen. Hörs efter helgen. Ha det riktigt bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0