Fräckhet

Grannen har tagit min tvättid. Och inte den jag bokade, utan den jag inte bokade. Jag tycker det är oförskämt så det förslår - hur ska jag få rena underkläder till helgen nu då?

Sen vet jag att jag även måste köra Kerstin besviken - för jag beger mig från stan redan idag. Ska fira valborg ute i skärgården med herr skägg med familj. Riktigt trevligt ska det bli, även fast jag måste plugga lite där ute också. Det är återigen dags för den där tentan jag inte riktigt lyckats gjort än. 

Men tills dess att det är dags för avfärd mot Norrköpen (två helger i rad, vad är fel) så sitter jag inne hos cmilla med uppsatsen (bloggen alltså) och muttrar över Lena i andra trappuppgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0