Färdig!

Nu är jag färdig - nu får jag blogga! Jag har städat, gjort våfflor och säkt jobbet du länkade maja, tackar!

Jo helgen var det ja. Natten mellan fredag och lördag spenderades i solen ute i Carolines stuga mitt i skogen. Eller natten spenderades inne i stugan framför brasan, solen sken inte så mycket just då, men på dagarna strålade solen. Började fredagen med att åka till Norrköping och gå på stan. Vi hittade inte stan. Japp vi gick vilse. Inte en HM-butik i sikte skulle man kunna säga.



Tillslut hittade vi iaf rätt, men vi var så trötta så det blev ingen vidare shoppingrunda utan mest mat och fika. Sen hämtade Carro upp oss och körde ut oss i skogen. Världens mysigaste lilla stuga - utan vatten och toa - var det. Hade sjukt trevligt med god mat och trevligt sällskap. Min vana trogen hade jag dock svårt att sova (första natten på ett nytt ställe - problem varje gång) men lördagen spenderades i vågrätt läge i solen så det gjorde inte så mycket. Brände näsan lite dock.






Vi tog en trip till Mem på lördagen, stället där Göta kanal och Östersjön möts i ett kärleksfullt möte. Och så skulle sju tjejer grilla, vilket innebar en hård träningskamp för mig och Cmilla med tidningar som blåsbälg. Samtidigt som jag hade en lång utläggning om varför blåsbälg är en rätt värdelös uppfinning. Vill ni veta mer får ni fråga. Tack för ett underbart dygn!

Igår kväll var det Robinson, vilket är mitt nya favoritprogram. Helsåld är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0