En riktig en

Kanske dags för en riktig uppdatering nu faktiskt. Är man så upptagen kvinna som jag är så blir det ju lite mycket ibland, hähä.

Helgen finns inte så mycket att säga om. Mariah som var här i lördags kan vittna om min status. Hanna som jag var hos i fredags kan inte vittna om kvällen, eftersom vi båda inte har riktig koll på vad som egentligen försiggick där ute på balkongen. Jag vet allsång med gitarr och vin, hanna vet att hon fick damsuga balkongen på glas i söndags - och eventuellt sanera badrummet. Huva.

Så i lördags var jag död.

I söndags var jag halvdöd, men lyckades både jobba och umgås med mina alpernahemvändare och sötaste skägg ändå. Bra jobbat.

Igår satt jag med uppsatsen igen och avslutade dagen med jobb, promenad och project runway. Sen avsluta skägg dagen med att datorn hans gick sönder och med den försvann hans uppsats. Så jag lider med honom!!

Men nu travade Cmilla in genom dörren, så jag ska ta och sanera mina sjukligt illaluktande fötter (kände jag precis) och ta med mig pick och packet in till henne för ännu en dags skrivande. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0