kvällsnöje

Kom förresten på att jag var ute ooch åt igår. Riktigt fint var det. Cmilla fyller år imorgon så vi var 16 pers ute och firade lite igår. Oxfilé var rätten, vinet var gott och bordsherren var Sune. Hur  trevligt som helst var det i alla fall! Ett fint ställe var det också, med riktigt god mat. Men ändå var det inte ett dugg snobbigt och sprättigt utan personalen var kanon och lokalen avsläppnad. Så Kniv å gaffel i Linköping får mina varmaste rekommendationer (ni vet, jag som är så rutinerad i restaurang-beökar-yrket. Min branscherfarenhet är ju skrämmande).

Nu ska jag äta min soppa som jag har bränt fast fem gånger på sex minuters koktid och ladda - för ikväll ska det festerifestas...


     

 

The good old days - skulle man väl kunna säga

Kommentarer
Postat av: Karin

Hörru! Du är ju totalt jättedålig på att ringa!!!

2008-09-05 @ 17:20:22
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Lina

Hjälp vad jag saknar dom där festerna, trots att jag inte vill göra om ett helt år :P.. Hoppas ni hade kul :)

2008-09-09 @ 18:47:24
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0