Uppdatering söndagsspecialen

Saker som bör införskaffas för att förbättre detta attangemang:
~ Sån där ljuskåpa som man använder för att slänga ljus med. Som läget är nu har vi två möjliga utfall av släckningshändelseförloppet.
          1. Vekarna står och glöder lääänge och gör att jag lägger mig i en tjock dimma, blir halvt rökförgiftad och luktar illa i
              håret imornbitti i skolan - eftersom jag inte hinner duscha på morgonen (är ju mer eller mindre medvetslös av
              all rök och försover mig) 
          2. Jag använder mina fingrar för att slänga glöden och går och lägger mig med tredje gradens brännskador på
              fingerspetsarna, vilket innebär att jag inte kommer kunna skriva tentan på fredag - otur.
~ En sån där mojäng som man kliar sig själv i hårbotten med. Gud så underbart det hade varit. Hade dock eventuellt inte passat ikväll, eftersom jag börjar få för mycket träningsvärk för att lyfta armarna över axelhöjd.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0