Problem i hemköpsparadiset

Vad blir detta, femte inlägget för dagen? Tja, har man inget bättre för sig så. Och nu har det faktiskt hänt nåt kul på riktigt.

Glömde nog berätta innan jag åkte i stressen, men Hemköp - eller rättare sagt chefen Birthe - blev riktigt förbannad på mig. Från det att jag annonserade min återkomst till staden ringde hon varje dag om jobb. Och jag sa nej till ungefär 80% av fallen. Sen blev det så att råkade ta på mig några pass och sen få lov att ta bort dem för att min pappa bjöd mig på en sista minuten med familjen, för så var det ju. Hon blev arg och sa att det inte funkade att jag aldrig tog på mig jobb - och att vi måste prata.

Idag under föreläsningen fick jag sparken på telefonsvarare. Av den bittraste skåningen jag varit med om. Och jag är inte bitter alls (på riktigt) jag bara ler och känner mig fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0