Packa packa

Tänk att det alltid ska vara ett sånt gissel med att packa. Och att man aldrig lär sig. Man packar ner allt och använder sedan max 25% av det nerpackade. Men än så länge går i alla fall väskan igen (tror jag) så det ska nog inte vara några problem, Har precis varit nere på stan och inhandlat värktabletter också, så nu är det viktigaste med. Fast jag börjar bli lite less på att göra av med alla mina pengar på apoteket. Roligare än så blir det inte nu, för jag måste gå och titta om jag fått in min ljudbok i iPoden. Då behöver jag itne hålla i en bok som skymmer solen när jag ska ligga och pressa =)

Hanna ska klippa håret på mig ikväl, gisses vad skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, känner igen mig i att man endast använder max 25 % av det som är nedpackat ;) Vart skall du åka nånstans, om man får fråga? ;)

2008-09-21 @ 13:55:23
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0