Modemiss

Jag borde verkligen vara bitter över att jag har skrivit tenta idag och att det gick piss. Men det är trots allt inte dagens bottennapp riktigt. Jag tror faktiskt att jag kanske kan klara den. Mest på grund av att han ställt så konstiga frågor så det som jag visste att jag inte kunde inte kom på tentan - utan bara saker som jag helt enkelt inte visste. Men dagens riktiga bottennapp bortom allt tvivel var att jag hade lika tröja som tentatanten. Och tentatanter är inte värlens mest kitchiga människor kan man säga. Och värre blir det. Det var ingen gammal tröja jag hittat på vinden som skulle kunna vara min mammas. Nejnej, det var min mest nyinköpta tröja. Hannas asgarv när jag påpekade det sa allt. Snart kommer nog tröjan vara en gammal tröja som jag hittar på vinden om sådär fyrtio år. Så nu ska jag pröva alla mina sommarkläder till resan, och rensa bort alls som jag skulle kunna tänka mig att en tentatant skulle bära. Jag vill aldrig vara med om detta igen!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahah! :) men du gjorde min dag, du får se det så :) och eftersom du nu drar till sydligare breddgrader får du lov att bjuda på den! ;)

2008-09-19 @ 23:30:54
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag kräver nästan att en bild på tröjan kommer upp...!

2008-09-20 @ 17:10:13
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: cisci

vill se bild på denna tröja. ler redan för mej själv. vilken otrolig pricksäkerhet du har som lyckas med att samma dag å allt ta på dej en tröja som tentatanten oxå har.

2008-09-20 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0