Fotosession

Mariah tiggde om bilder, och här kommer bilder. Jag kan snabbt konstatera att Ayia Napas uteliv inte är nåt för mig och mina tanter - pensionärer som vi  blev på köpet.




Speciellt den här tjejen gillade vi. Å vad vi önskar att vi varit i hennes kläder, alltså bokstavligt kläder. Eller?!? Hennes enorma snoppdrink hade hon lämnat på ett bord nedanför, vilket var lite synd. Den hade gjorde det hela så mycket mer smakfullt. Så var nu vänliga och notera den aningen sneda klippningen av jeansen och den påsydda glitterranden längst ner på framsidan av linnet. Det var det jag hade velat få till själv. Mumma.  Hon är britt förresten, om ni inte förstod det.

---

Nä, pensionärerna och jag såg mer ut som så...



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0