Förgrymmad

Första september och absolut inget kul att skriva. Varit i skolan hela dagen och ska nu sätta mig och läsa i den förbannade boken en sväng till. Tentan är om tre veckor och eftersom jag inte gjorde den tenta jag skulle gjort efter sommaren (men boken försvann ju) så känner jag väl lite att jag bör anstränga mig på den här. Speciellt när jag inte fattar ett hundöra. Vem bryr sig om hur man skulle kunna räkna ut framtida värdet på en aktie, för att sedan komma fram till att det är omöjligt - det är ju framtiden... Svaret är många tydligen. Men inte jag!!!

Kommentarer
Postat av: "The man" - "The power" - GEPARDEN

Du jag hittade någon bok hemma i mitt rum!



Och att den tillhörde dig känns solklart!

2008-09-01 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0