Djur i fara

Plöjde ju tv-tablån och hamnade på Djur i fara med Linda Isacsson, skulle jag tro att hon heter i alla fall. Hon var och hälsade på pandorna i Kina och herregud vilka söta djur! Kär blev jag, i alla fall i ungarna. De vuxna tyckte jag såg ut som människor i maskotdräkter. Försökte allt vad jag hade men det såg bara ut som en high school-film där töntarna hamnat i dräkter vid fotbollsplanen. Där fick de sedan och knapra morötter. OCh blödig som jag är och söta som de var, så kom nästan en liten tår.



Erkänn, han skulle knnat hete Brett, ha finnar och placera byxorna lite för högt upp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du kanske borde slå dig ihop med Roger på denna. Han är heeelt säker på att pandor är utklädda kineser! Haha. Själv har jag sett dem IRL och är ganska säker på att de är djur...

2008-09-12 @ 07:05:30
Postat av: johanna...

Nä, coolt. Då är jag 100% på Rogers sida!

2008-09-12 @ 10:22:22
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0