ABBA-fan

Jag är numera klassad som Abba-fan enligt mina vänner. Av någon anledning blev det så efter att jag förnekade att jag lyssnade på dem inför en kypare - och Camilla genomskådade mig, eftersom hon hört det genom dörren under en inte alltför kort tid. Jag skyllde på min han-up på Mamma Mia och sa att jag kanske har det på nån gång, men jag sitter ju inte och tokdiggar Abba hela dagarna. Men på tåget igår kapitulerade jag väl en aning och erkände, varför de nu hotade med att sätta lappar på ryggen på mig med texten "ABBA-fan". Jag fasar, men vill ju inte vara den som lyssnar på Abba. Från och med nu ska jag köra hårdrock i lägenheten och gå med Abba i hörlurarna på mp3:n.

Don't go wasting your emotion, Lay all your love on me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0