Tristvarning

Dålig på det här nu måste jag säga. Kan bero på att jag sover mest hela tiden och inte har orkat satt mig vid datorn. Och när jag väl satt mig orkar jag inte riktigt tänka. Jisses vad gammal man börjar bli. 

Har varit en bra helg i alla fall. I lördags (!!!) pluggade vi hela förmiddagen, blir tydligen så när man åker utomlands och inte får reda på att man har en uppgift att lämna in. Efter det var det party som sagt. Igår spenderade jag mestasdels i sägnen och såg en riktigt bra film, Felon hette den tror jag. Sen blev det pyamasparty och pannkaka på kvällen. 

Idag har jag återigen fått lov att plugga uppgift. Det slutade med ordbajs och förklaringar som ena minuten lät fullt logiska, ja kanske till och med smarta. För att sedan fem minuter senare läsa igenom det och inte ha en aning om vad vi menade. 

Så nu vet vi hur jag har det. Ikväll ska jag ner till stan och äta middag med styrelsen. Ska bli trevligt fast jag vill helst inte åka härifrån, mycket mysigare så. I helgen åker jag hem också, och jag förbannar sj för deras förbannade priser.



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också ha pyjamasparty & pannkakor!

2008-10-06 @ 20:42:25
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0