Telefonen

Det måste vara nån som jobbar på att göra mitt liv så förvirrat som möjligt. Började i måndags med sms:et

Hej, allt är bra. Hade lite diarré varning
igår. Men det är lugnt nu. Om ni vill
något så ring eller skicka sms på
nummret +25677780.....

Det visade sig dock, efter att två möjligvis mindre kloka huvuden (jag och min mor) slog sig ihop, att det var min bror som precis åkt till Afrika. Kanske borde fattat den.

Idag har jag fått ett sms till

Hej! Detta är mitt nya nummer, så
spara så hörs vi! Kram daniel z


Jag är hemskt ledsen Daniel Z, men vem är du. Eniro säger Daniel Zetterlund i Linköping. Jag säger ?!?.

Och så ett missat samtal från en mobil i Storbrittanien på det.

Vad är det som händer? Jag är nyfiken av mig och mår lite dåligt nu.... Och så luktar min fötter illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0