Paradis?

Har precis varit på middagen och riktigt gott var det. Men det var inte det bästa - utan lägenheten. Herregud vilket ställe. Och tokig som jag är i historia och "förr i tiden" och sånt där så gillade jag väl mest tanken på pigan i pigrummet som hade en tavla i köket där hon kunde se från vilket rum herrefolket ringde ifrån, eller varför inte de två enorma kakelugnarna och de stora salongerna där jag vill tro att finfolket fläkt ut sig. Minst tre och en halv meter i tak och färgade glas ut till balkongen gjorde väl sitt också. Coolt var ordet. Nu ska jag  krypa ner i sängen och mysa igen. Och drömma om mitt framtida drömhem (och nej, det ska väl inte vara en 7:a i Linköping, men nåt helt klart lika coolt). Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0