Nu smäller det

Har inte tittat in här på ett tag. Endast på grund av ren lathet och inget vettigt att skriva. Men nu ska det bli andra bullar hoppas jag. Har ju laddat i flera dagar.

Sitter här och tittar på våra bästa år och försöker plugga lite. Har haft en mindre lyckad natt bestående av några timmar konstant toarännande på grund av magsjuka. (så jag måste erkänna att lite av all laddning kanske försvann där, men men). Så det blev inte så att jag tog mig till skolan och grupparbete direkt. Får hänga här och göra så gott jag kan. Redovisning imorgon klockan 8. Kalas!

Men om magen håller ska jag traska upp till Konsum och köpa Ben&Jerry-glass. Jag hänger ju i T1 numera igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0