Maestro

Då har man varit på Lundinsgården igen och man slutar aldrig att bli förvånad. Idag hittade jag pappa jammande på elgitarr i ett rum - vilket ledde till följande:
Anton och pappa i en trum och gitarrduett på smoking water
Viktor plinkande på en synt i bakgrunden till samma låt - fast med helt egen melodi
Pappa kör gitarrsolo
Jag tar får tag i en mick och ylar lite
Anton tar över gitarren vilket slutar i att
Jag (text), Viktor (synt) och Anton (gitarr) på ett bländande sätt framställer en ny version av Spaniel (är ett land...osv) där Viktor kör egenkomponerat solointro och har stora problem med att få mig att börja sjunga på rätt ställe.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad synd att inte jag var där! Jag kan ju spela blockflöjt...

2008-11-30 @ 22:44:12
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0