Cleaning lady

Idag har jag städat. Lånade en ljudbok på biblioteket också, så jag skulle ha något att göra under tiden. Kalasbra! Sen har jag tvättat typ fem maskiner och gått till soprummet två gånger. Hade blivit tre, om jag inte (smart som jag är) sparkat en sista soppåse som fotboll över innergården. Vad gör man inte för att underhålla sina grannar?! Sen har jag rensat mitt kylskåp också, vilket var äckligt - och tomt (när jag var klar). Så jag begav mig till Ica och köpte godis. Sen dess har jag mest mått illa.

Men nu ni, mina damer och herrar, har jag bara sängbäddning och tvätthämtning kvar innan Boston Tea Party. Och en massa påsar med gamla kläder i hallen - men jag tänker inte cykla iväg med dem nu. Skyller på mörkrädsla eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0