Vuxenliv

Nu när jag äntligen övervunnit min åldersnoja har jag övergått till att se rätt ljust på framtiden. Jag har till och med börjat planera den och kommer ständigt på nya saker som jag inte har lust, tid eller råd med just nu - men som jag med glädje ska sysselsätta mig med när jag är 35+, eller nåt sånt. Jag ska plantera färska kryddor, göra fotoalbum, skaffa fadderbarn, duka med udda tallrikar, köpa tavlor, gifta mig (såklart, haha), skaffa hund, shoppa, ha råd att shoppa, baka bröd, skuta titta på våra bästa år, ha en stor dusch och demonstrera mot botox - eller nåt.

I verkligheten så ska jag nu klä på mig, sno lite frukost av skäggtypen (som åkte bort idag, en hel dag...) och åka till skolan för att lyssna på nåt så ointressant så jag seriöst funderar på att hoppa i stångån.

Kommentarer
Postat av: Mary

Du vet väl att man inte får bada i Stångån så hoppa i filbyterfontänen istället! ;-)

2008-05-15 @ 10:14:04
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0