Sista natten

Ikväll är Saras sista kväll i Lkpg så vi ska ha desperate housewives-kväll och äta glass (hoppas jag, om det inte tog slut igår). Det ska bli mysigt men det kommer bli tomt i lägenheten när man blir själv igen. Vem ska jag nu möta i hallen på eftermiddagen och fråga hur dagen har varit!? Jag får väl börja trakassera Cmillan igen.

Nu sitter jag i skäggtypens säng med datorn framför mig och ser ut som jag pluggar, men haha, det gör jag inte alls. Läste uppgiften jag ska göra till fredag och det kändes så tråkigt så jag sitter här ist. Tittar på skilda världar också och det är helt sjukt vilket dåligt skådespel som presenteras. 

Så i brist på vettiga saker att göra och med dåligt på tv:n tar jag beslutet att slå igen datorn och lägga mig på rygg i sängen och lyssna på fåglarna som kvittrar utomhus - och längta till sommaren, på en brygga i siljan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0