På Hemköp...

...i delikatessen ska man ha en mössa på sig. Den ser ut som en kastrull med låga kanter ungefär och sitter fast med hjälp av ingenting, varför den helt enkelt inte sitter fast alls. Den ska jag ha på mig, så nu, sen jag kom hem, har jag ätit lite och försökt lista ut vilken frisyr som över huvudtaget skulle kunna funka under hatten. Det är tveksamt om det finns någon, men jag är ju inte den som är den (som knullar runt) så jag tänker glatt bära upp den hela sommaren och se ut som om jag stödjer ryska militären, för jag tror mig bestämt ha sett liknande mössor på dem, eller iaf nån militär. Till detta tänker jag med glädje ta på mig den aningen stora skjortan och lagom slitna byxorna de hittade åt mig, läckert va?!

Dagens, och sommarens, outfit

image62


Byxor: Privata (men för övrigt (the) shortsen, som jag ska tjata söner er om, bara för the heck of it)
Blus/skjorta: DesignHemköp
Namnskylt: Design: Hemköp Modell: Johanna
Hatt: DesignHemköp..igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna L

Haha lovely! Nu räddade du upp min tentapluggdag och fick mig motiverad att läsa lite Adlercreutz igen (ja jag har tenta på skiten igen och måste följdaktigen repetera den igen plus Adlercreutz 2 som de av ngn anledning vill att vi ska läsa här, suck!)

Galet fin mössa, jag tror på massor av vax i håret:)

2008-05-26 @ 16:11:15
Postat av: Karin

Jag tycker att du va fin! Du kan ju kolla om jag också kan få en sån där mössa kanske? Tror att det kan bli mode... :)

2008-05-26 @ 21:06:51
URL: http://karinrygge.blogg.se
Postat av: Karin

Jag tycker att du va fin! Du kan ju kolla om jag också kan få en sån där mössa kanske? Tror att det kan bli mode... :)

2008-05-26 @ 21:08:35
URL: http://karinrygge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0