Lunchdate

Är hemma hos den numera väldigt skäggiga typen och har lunchdate. Egentligen skulle dessa tre timmar innehålla lunch och plugg, men efter den sjukt goda maten vi åstakom (lax med kokta grönsaker, bara. Fredrik Paulún skulle vara stolt över oss) så blev jag osugen på årsredovisning och satte mig här istället och krävde massage. Så nu har mina axlar blivit knådade och karln står i köket och diskar, livet är underbart.

Andra bullar blir det på fredag då jag har gått med på att hjälpa till med inventering på Stadium. 05.45 är det samling på morgonen, haha. Men eftersom min skuld till Jur6 har sprungit iväg nåt så fruktansvärt så är varje litet extraöre värt en förmögenhet. Dessutom är det ett underbart sätt att slippa en föreläsning. Det är så tråkigt så jag, Hanna och Pettersson gick efter första timmen och satte oss och fikade ist. Fritid var det ja Jonna, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0