Jag kan svara på kedjegrejer!

Utmaningar tilltalar mitt tävlingssinne, grrr, så här har ni mig.

För 5 år sen...
Härjade jag på Leksands gymnasium i min ekonomklass och retade gallfeber på Kungsan.

För 3 år sen...
Var jag sambo i Stockholm och gnetade på Hemköp.

För 1 år sen...
Pluggade jag som en idiot till Avtalsrättstentan.

För 3 månader sen...
Kämpade jag nog gärnet för att få min prins (han den skäggiga alltså) - och lyckades. Weiii! Annars var nog tanken att jag skulle plugga.

Igår...
Det måste väl bli måndag ändå. Då var jag i skolan och pluggade och gick på möte, lunchade med skäggfredrik, sov middag samt åt pannkakor på kvällen. Tittade på High Chaparall gjorde jag också.

Imorgon...
Ska jag vara en god student och vara i skolan från halv nio till tolv =)

Om ett år...
Skriver jag C-uppsats och är inte klar med min utbildninga alls. En katt kanske?!? (för att freestyla lite)

Så. Tragiskt som det är så var nog det den bästa och mest mitt.i.prick beskrivningen av hela mitt liv någonsin. Händelserikt va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0