Förstörd

Min annars så trelvligt lunchdate förstördes totalt när jag tittade in på Ciscis resedagbok och drabbades av ångestfylld avundsjuka som inte ens Säter skulle kunna råda bot på. Nu mår jag dåligt och funderar på att råna en bank alternativt smyga ner i Jonnas resväska och tvinga henne att ta med mig till Kina. Eller så gör jag båda två och övertalar henne med argumentet att för pengarna jag rånat kan vi shoppa allt vi behöver, och som vi inte fick med oss pga att jag tog upp all bagageplats.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så länge du väger runt 20 kg kan jag ta med dig på dit vägen iaf.. för då ska väskan ändå vara tom!=)

2008-05-07 @ 11:37:11
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0