en vanlig morgon?!

Operah har så missat sminkningen idag, hon ser grå ut.

Idag har jag än så länge hunnit med att tycka att Sara var sjukligt seg att stänga av sin väckarklocka (det var min - tydligen), ätit frukost, tittat på våra bästa år, eventuellt beställt skor från kina, beställt Jur6-märken, blivit nekad att låna en bil till skiftet, läst alla bloggar, spelat 5 partier kungen och drömt om en massa spindlar+Elias Granath (?!?) - Han var den stora spindelutrotaren - och klockan är bara 11. Nu ska jag göra klart årsredovisningen som jag inte blev klar med igår, för det var för tråkigt. Hur kul är det att sitta och skriva av siffror från ett papper till datorn. Inte så kul om ni undrar. Sen ska jag duscha och dra till skolan för lite föreläsning som jag tror kommer vara superduper tråkig. Men solen skiner i alla fall, typ...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vara med och tävla om en skitsnygg korthållare? Isåfall kan du tävla i min blogg:
natalieb.blogg.se/1209978797_vin...korthllare.html

Är du inte kille är det en perfekt present till pojkvännen/sambon/pappa eller någon annan man i ditt liv.

Vill du inte vara med och tävla, önskar jag dig ändå en bra dag!

2008-05-05 @ 11:44:24
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0