Det här med beach 2008

I mitt badrum har jag ett badkar. På väggen längs ena kortsidan hänger en massa krokar. På dessa hänger mina träningskläder - som är använda men inte lyckas ta sig hela vägen till tvättkorgen. Tanken är sedan att jag skall ta på mig dessa kläder några gånger i veckan för att på så sätt trösta kontot som varje månad blir rånad på 239 kr från nåt ställer som heter Nautilus. På senaste har dock de där kläderna mest varit anställda på ett företag som hånar folk, tex en Schweizisk bank. När jag sitter på toa stirrar de på mig, när jag borstar tänderna flyttar de sig så jag ska kunna se dem i spegeln när de dansar Jenka och när jag ska sova är jag säker på att de nynnar på härjarevisan och trummar med duschslangen mot mina schampooflaskor. De är elaka. De har hängt där så länge nu så de måste ha blivit tokrena av all ånga från alla mina icke-träningsrelaterade duschar. Ångtvätt är ju den nya grejen. Jag gillar dem inte alls och funderar på att låsa in dem i någon låda någonstant nere i källaren. De skulle ju inte göra en så stor skillnad direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0