Bröllopsplanering

Gick här och städade och kom på en skitbra idé att göra på någon av mina vänners bröllop, förslagsvis den första. Magkänslan säger att det kommer bli Mariah så jag tänkte plantera idéen på henne nu när jag går här och plockar de oandligt många penalerna som dräller i mitt hus. Blir hur bra som helst.

Update: Håller en dörr öppen för Beckson också, hon är ju ändå förlovad...men aldrig varit nån tokhöjdare på att få ändan ur vagnen dock, finns det nåt som rimmar på det förresten?

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, det här blir en spännande fortsättning. Vem ska gifta sig först?! Jag röstar på Becca! =) Men man vet ju aldrig.... Hihi

2008-05-04 @ 21:23:04
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0