Bio

Kom precis hem från ett biobesök och dejt med Indiana Jones. Skäggtypen var också med, och var snäll nog att hålla mig i handen när det blev lite läskigt. Dagen till ära tänkte jag sätta upp hårknuten lite extrahögt på huvudet också, bara för att. Har man fysiska egenskaper att retas med folk måste man ju få göra det ibland, faktiskt (å vad jag hade hatat mig själv om jag var nån annan nu). Men jag fegade ur i sista sekund och satte den på en mer biovänlig nivå. Men det var en trevlig film förutom att slutet ballade ur en aning kanske. Nu har den skäggige letat på nåt mycket konstigt sciense fiction-filmaktigt på 6:an, så det verkar nog bäst att föreslå sängen tror jag.

Jag kom ihåg mamma, om än inte förrän kl 23...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0