Ylva, frireligös

En aning tråkigt idag i skolan och vi kom på att jag såg ut å vara frireligös. Eller, snarare, jag kände mig så i min outfit på väg hem. Såg ut som en hobbypastor i brun polo och svart kofta över, men det var ju kallt ute så på vägen hem fyllde dock koftan sin funktion. Cmilla döpte mig till Stina, men ändrade sig sen till Ylva. Man heter tydligen så när man är frireligös.

Jag funderar seriöst på att starta en ny blogg; Cmillas liv - konsten att stalka en skåning. I den tänker jag meddela vad som händer i Cmillas liv, och eftersom hon inte läser iaf min blogg kommer hon inte veta om det, haha. För allmänheten kanske det vore roligare om jag stalkade en kändis, men möjligheterna till detta är minimala, eftersom kändistätheten här är ungefär lika tät som elefantinvånarantalet i Kiruna kommun, samt att jag har möjlighet att tjuvkika på Cmilla genom titthålet. Det är inte säkert att det blir så, men håll utkik efter en länk...

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är bara att komma hit :) Puss!!!

2008-03-05 @ 17:00:23
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0