tenta och hockey

Såhär mitt i hockeytider har nån mindre smart människa på universitet slängt in en tenta, EN TENTA, hur kan man göra så?!? Jag har väl inte tid att koncentrera mig på något sånt irrelevant för tillfället. Men bra som jag här har jag kommit på en sjukt bra lösning, jag gör helt enkelt inte tentan... Så kl åtta på lördagsmorgonen när alla kamrater åker till campus för att ragga på tentatanter ska jag gå upp och göra en rejäl frukost och ladda inför kvällens drabbning mot Mora. Sen ska jag innan matchen ta ne vanlig omgång innebandy och låtsas att alla (speciellt Sune och Johan) är moringar. Då ska de åka på spö...haha.

Men, vad ska jag nu göra när alla andra pluggar till tenta? Tja, sitta hos den skäggige (medan han är i skolan och pluggar till sin tenta...), titta lite våra bästa år, förbereda jur6möte, pilla naveln, titta lite oprah, ta på mig kläder kanske. Ja ni ser, finns hur mycket som helst vettigt att göra. Det bästa är att; bara jag sätter omtentan så får jag betalt av csn för detta underbart upptagn liv. Sitter här och ler en hel del =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Cool blogg :D

2008-03-26 @ 10:03:51
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Soha

Svar: Haha, jo kanske det, har faktiskt inte tänkt så långt :P
*
Lycka till med tentan, och ha en trevlig dag :)

2008-03-26 @ 11:09:48
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Hanna

Lungt :) Kul att du gillar den :D Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-03-26 @ 12:18:13
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0