söndag igen

En söndag i sängen. Datorn framför mig, tv:n på och en pojkvän bakom mig, som snarkar lite med jämna mellanrum. Men han är söt. Så söt så han förtjänar en ordentlig presentation...

Han heter Fredrik, men går under namnet skäggfredrik. När jag får mina utbrott på saker eller tex klagar på mina blåmärken lägger han huvudet på sne, säger naaa och skrattar lite. När mitt svintohår står åt alla håll och kanter (tänk penntroll) håller han i mitt ansakte och säger vad söt du är. När jag frågade hur långt Vasaloppet var så svarade han en (1) mil. Han vägrar att snusa när jag är med och han har en stor TV. Han är helt enkelt bäst.

Jag tycker väldigt mycket om honom! Nu ska jag kittla han lite på skägget så  han tror att det är en fluga eller nåt. Sen ska jag in och hälsa på grannen och höra hur hon mår....


Kommentarer
Postat av: Mary

Vilket sött inlägg! Man blev lite kär av din förklaring! Hihi... Puss

2008-03-17 @ 07:02:29
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0