Sjukling

Nu är jag sådär manlig igen och gnäller över hur synd det är om mig. Jag är lite förkyld och tänker därför inte göra ett jota tills jag blir helt återställd, alltför att inte sumpa åre-resan. Därför ligger jag fortfarande i sängen och funderar på att kanske äta frukost snart. Jag kan heller inte sova när jag är täppt i näsan utan är totalt beroende av nässpray, som den skäggige såklart inte hade någon. Så jag har sovit lite halvdåligt. Inte bra.

Hemfärd sker i alla fall på onsdag. Sen blir det en intensiv dag på torsdag med träffar hit och dit för att sen fara mot norr på fredag. Så två frågor. Kompisträff torsdagkväll?!? och Mariah, vill du kanske färga mitt hår?!? NEJ, det är ju hockey på onsdag. Tre frågor, vilka är hemma på onsdag?

Nu ska jag snyta mig och vänta på våra bästa år.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer hem på onsdagkväll och torsdagkväll låter som en jättebra idé att träffas på. Saknar dig! Puss!

2008-03-17 @ 14:58:14
URL: http://majasofia.blogg.se
Postat av: jonna

Jag kommer med hem onsdagkväll.. runt nio..

Torsdag låter ok för mig med!!! SÅ du får hinna träffa Eliten lite, de kan vi väl ställa upp på!

2008-03-17 @ 15:20:43
URL: http://jonnaahs.blogg.se
Postat av: Mary

Jag kommer hem onsdagkväll kl 23. Klart jag färgar ditt hår på torsdag och en tjejreunion låter kalas! Pratade med Sara om det idag oxå! =) Puss

2008-03-17 @ 20:21:30
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0