promotion

Imorgon fyller jag år. Jag vet, samtidigt som jag lider av någon slags åldersnoja så kan jag inte sluta påpeka det för alla. Som ett litet intro till den stora dagen (haha) så tänkte jag helt enkelt göra lite promotion för mig själv, eller ge lite fakta i alla fall, så alla får välja om de egentligen vill bry sig om en sån som jag eller inte...

Saker ni inte visste om Johanna:
* Ibland när jag vaknar mitt i natten är jag antingen blind på ena ögat, eller döv på ena örat
* En gång har jag sovit i samma hytt som Majas pappa Peo på en finlandsfärja. Jag har Peo-kort-brist på datorn så jag hänvisar till Maja ifall någon skulle vara intresserad.
* Nästa onsdag ska jag gå på Rihannas konsert i Sthlm.
* Jag har alvgener, fotobevis längst ner.
* Totalt antal människor som befunnit sig i min familj (som jag bott i samma hus som under längre tid) är 14 st, om man räknar med en katt och tre kaniner.
* En gång när jag var liten snodde jag barbiekläder (en top och en kjol) av en kompis. Vi inte är vänner idag...
* Lekisfröken Anki och Pappa är de som verkligen lyckats lura mig på 1 april.
* Jag HATAR löpträning, sysslar helt enkelt inte med det.
* Jag siktar stenhårt på att vinna sandslöttstävlingen på lördag, uppvärmning med pannkakor, jordgubbar och champange till frukost.
* Jag är lite småkär
* Imorn blir jag 23 år gammal

Bonus: Nu ska jag vila (läs: sova) i soffan...

image41

Jur6-tjejerna, jag längst till höger.
Alvöron om något!

Kommentarer
Postat av: tobias

hur lyckades ni att få cmilla att se så hemskt glad ut?

2008-03-05 @ 23:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0