min fars gener

Tidsoptimist, jag?! Ska aldrig mer driva med far min.

Skulle ner med Joanna till tåget, jisses. Vid tre minuter i avgång störtade vi in på centralstationen. Men hon har inte ringt än, så jag gissar att hon hann med. Det var i alla fall en vänsinnesfärd ner på gröna blixten med henne på pakethållaren. Hade en polis kommit hade jag åkt fast för det mesta, inga lampor på cykeln, skjutsning, åka mot rött och fortkörning. Hade svidit fint i kassan. Väl hemma igen var jag sjöblöt och sjuktligt illamående från Burger King-besöket tidigare. Inte gott alls! Så jag kastade på mig mjukiskläder satte igång Britney och Rihanna och körde en omgång på pilatesbollen. Nu skakar jag, men mår fortfarande illa. Ett tag drabbades jag nästan av nåt slags kräk-humör, men det skulle jag aldrig göra! Så det är lugnt, men kommande vecka ska jag leva av makrill och keso.

Oj, nu blev jag snurrig i huvudet också, ska nog sätta mig i badkaret och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0