mer sorg

Kom hem från skolan och solen lyste. Det måste man ju ta vara på tänkte jag och travade ner på stan (observera: travade, inte cyklade) för att kombinera motion och en desperat provning av mina skor i stl 36 istället. Ju mer jag tänkt på dem hade jag kommit fram till att de nog inte var så värst små, utan att jag bara var för inställd på 37 förra gången. Men efter att jag tillslut hittade en affär med en liten 36:a kvar och efter två och en halv minuts fotplågeri var det definitivt. Jag kan inte köpa dem! Buhu...

Mötte grannen på bottenvåningen och grannen på bottenvåningens mamma när jag kom hem med tårar i ögonen och de föreslog att jag skulle fråga om de kanske kan höra med Norrköpings-affärer och det ska jag göra. Jag är desperat, jag åker tom till dit om det krävs!!

Kommentarer
Postat av: Mary

På dina snart 2 år i lkpg, har du besökt norrköpig då? Det har inte jag och jag vet inte om jag ska skämmas eller vara nöjd??? Hmm... Puss

2008-03-04 @ 18:50:34
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0