Ja, vad kan passa bättre?

"Och vad kan passa bättre än ett paket på sin födelsedag!"

Låg i sängen och såsade, som väntat, imorse när det ringde på dörren. Cmilla, tänkte jag och drog på mig duntäcket för att springa och låsa upp dörren. Chock när jag såg att Göran (mammas "pojkvän"/Karl/gubbe eller vad man nu säger) stod där utanför och log sitt vanliga, mycket varma och trevliga leende. Han skulle jobba i Norrköping och valde (antagligen med en aning påverkan av mor) att åka hit och säga grattis. Säga vad man vill om min mamma, men känner mig gör hon då verkligen. Det var precis det jag behövde för att göra detta till en bra dag (uppmärksamhet, haha). Det var ingen frukost på sägnen, men väl ett paket med choklad från Åre chokladfabrik och ett kort med den ovan skrivna texten.

Så alla ni som undrar... Nej, det finns ingen som passar bättre än ett paket på sin födelsedag, speciellt ett som rest 40 mil med homedelivery!!


Kommentarer
Postat av: Mary

Va mysigt gjort. Tänk om mina nära o kära stod utanför min dörr när jag fyller år. Å du, du är inte den enda med åldersnoja. 22 gick och acceptera, men 23 nej fy faan!

2008-03-06 @ 20:56:16
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0