Ikväll

Ikväll är det dags för viktig viktig hockeymatch. Som vanligt har jag inte nån hockeykanal över huvudtaget ,utan får stå ut med hemska radioreferat där det hela tiden låter som om intensiteten på planen håller på å river hela hallen samt att varje skott är en stolpträff..typ. Om det blir ett oaviserat blogguppehåll beror det nog på hjärtattack och besök på sjukhuset här i stan. Annars leder LHC med 2-0 i matcher mot Färgestad, ibland är livet underbart i alla fall.

Dagens wild och crazy:
Min snygga freesyle/offroad-åkning på cykeln (militärcykel observera) hem idag. Varför köra på den asfalterade och bara cykelvägen när man kan köra på de snöbeklädda gräsmattorna och köra sicksack genom snövallarna längs vägen. Envisas världen med att ha snö här nu, så ska det banne mig utnyttjas. Färden resulterade hur som i en försening hem på typ 30 minuter och mängder med snö i skorna, men det var det värt. Haha, hade ju inte brottom hem till nåt direkt =) Väl hemma passade jag på å göra en snöängel på gården. Ett råd är väl dock att ha täckbyxor när man gör sånt, inte jeans och sneakers...

image48

Vacker va?!? haha. Notera postgubben....han tyckte nog jag var helt normal.

Kommentarer
Postat av: Maja

Om du har råd med 50 kr så kan du köpa Rögle-Leksand matchen på sverigewebben.se! =) Det ska vi göra.. dags att tagg till nu! Puss!

2008-03-27 @ 16:55:02
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0