Humor

Sitter framför 100 höjdare och njuter...
Fredrik och Philip vs. humor - 1-0

När det är slut ska jag läsa bröderna Schulmans blogg...
Calle och Alex vs. humor. - 1-0

Summan av kalaset...
Karlar/pojkar i grupp om två spöar skiten ur all annan traditionell humor som finns. Jag förstår att de irriterar vissa, men inte mig. Så jag kan inte annat än älska dem! Måndagarna är räddade framöver!

---

Tillägg: Jag vet faktiskt tom varför jag gillar dem så mycket. De är inte som Carolina Gynning pucko-roliga. De är ju faktiskt intelligenta samtidigt som de är helt bortom väggarna ibland. De är helt enkelt på en helt annan nivå en en annan, dessvärre. Dags och sova och ta hand om näsan kanske... sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0