home sweet

Hemma igen och har däckat i soffan. Mer än hälften av vecka har passerat och nu är det bara slutspurten kvar. Känns bra, men jag är lite nervös inför morgondagen. Killarna (som ska gå på vår annordnade herrmiddag) verkar ha lite höga förväntningar, vilket får mig att vilja skita på mig. Men det får lov att bli bra...MÅSTE MÅSTE!

Hur som. Sthlm...
Först och främst älskar jag den staden över mycket annat, eller nja, var väl och ta i. Men jag mår bra där och kan absolut tänka mig att bo där någon mer gång i mitt liv. Andra och nästfrämst så har jag gjort av med för mycket pengar, men det får det vara värt. JAG HITTADE MINA SKOR!!! Plus att jag köpte de dyraste shortsen jag köpt och en väska på det. Men det är mina "I-don't-need-a-job-I-don't-need-my-parents-I've-got-great-shorts"-shorts (Efter ca 4.40 här), och jag skä bära dem tills alla som känner mig tror att jag inte äger några andra kläder. Det kommer säkert bli en helregnig sommar...

Sen träffade jag Sofie från Hemköp farsta, jisses vad skoj det var. Så nu har jag stenkoll på alla gamla typer jag jobbade med...superkul! Mina vuxenpoäng bara hopar sig i och med dagens chai-latte...

Nui måset här sovas, ser inte ett jota för linserna är lika trötta som jag. Fullspäckad dag imorgon väntar också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0