fyllebloggen

04.30 T1

Jani, då var det dag två på Joannas vistelse och den andra dagen med ett blod av icke-rent-karaktär. Det är tom så illa att Joanna åkte hem och jag åkte hit. Jag är nog en dålig människa, men ska komma hem innan hon vaknar imorn är tanken, vilket inte ska vara omöjligt (hon sov som en klubbad säl idag iaf, hehe). Fredrik står i karantän borta vid köksavdelningen och sysslar med okänd aktivitet, det enda jag vet är att jag inte får komma dit, så jag sitter här och snackar skit ist. Imorn ska jag spela innebandy också, hur i hela världen ska detta gå?!? Kanske ska sova då, trevligt och se om herrn behagar göra mig sällskap, eller om han ska hänga där hela natten. Återkommer imorn om detta.

Puss och godatt. Och kom ihåg att alla som inte dansar har krulligt hår...eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0