fyllebloggen goes morgonshow

Tentan var över, så vad passar bättre än mat från Saigon, fyra tjejer och boxen? Too bad att blogg.se inte ville vara med då.

Cmilla - Hanna, jag hittar aldrig din jävla knapp.
Hanna - Killarna brukar säga det, fast de brukar fråga lite tidigare...
(Cmilla står som ett fån i toadörren och letar lysknapp, resten ligger dubbelvikta på hallgolvet och schar)

Eller varför inte:

Cmilla - Allt ditt smisk bokförs numera på T-konton
Jag - ???
Johanna - Om rumpan blir större bokförs det på chipskontot
Jag - ????
Johanna - och mindre betyder plus på träningskontot
Hanna - Bokför vi smisket alltså?
Cmilla - Ja (skånska)
Jag - (får smisk) ?????

Morgonshowen går nu vidare med en tröött Cmilla i köket med pannkakssmet. Skumpan på är ingående och vi har lyxat till det med frysta (tinade alltså) jordgubbar. Idag ska vi sandboarda i colosseums sandlåda och regera på sandslottsbyggande. Förresten gick tentan bra.

Nu är klockan 07.19 och jag är på supergott humör, skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0