fruktansvärt otäckt

Sitter och målar tånaglarna och tittar på tv. Roar mig med att vara bättre än deltagarna i singing bee.

Tittade på sporten också och en olycka i super-g backen. Helt fruktansvärt otäckt, så nu blev jag nästan illamående igen. Benen var vridna åt alla håll och kanter och kroppen bara kanade över snön helt apatisk. Jag är imponerad och förfärad över att de utsätter sig för de där riskerna. När (för jag borde väl lyckas med det nån gång) jag blir mamma ska jag förbjuda mina ungar att syssla med sånt. Men jag lovar att det kommer sluta med att jag bor i en slalombacke och är där och grillar korv och drick varm choklad vareviga helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0